torsdag 17 oktober 2013

Tusen miljoner miljarder

Jag måste bara berätta för er alla hur tresiffrigt tacksam jag är för alla er som finns där hemma som stöttar mig. Era små facebookmedelanden eller instagramkommentarer gör så mycket ska ni veta. Det påminner mig om att jag kan bygga upp et bra liv för mig själv lite var som. Det är så jag ser på det. Jag älskade mitt liv där hemma, men det betydde inte att jag inte ville utforska mer. Mitt underbara liv där hemma blev mer som ett kvitto för hur bra jag kan göra det för mig själv. Vad jag är kompetent till. Så återigen, tack för att ni hör av er. Tack för att ni finns där, även fast jag inte gör det fysiskt.


Min familj är ju också guld värd. Pratade med min far för några dagar sen och dagen efter fick jag denna blid med texten: du verkar nere, här kommer en uppmuntran.
Vad skulle jag göra utan min svenska familj?

Han tvingade tillochmed en postkvinna posa, hur underbar är han inte, hahhaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar