onsdag 4 december 2013

Homecomming























Bilder från homecomming. Christina och Jessica hjälpte mig och Leah att sminka oss innan vi åkte dit. Det regna ute och håret rasa direkt. Det var svettigt på dansgolvet och alla dansade. Det var twerk musik, rap och tjejig amerikansk pop som spelades. Återigen blir jag förvånad hur alla twerkar och har sig helt öppet, och detta är en normal sak, trots att de är 15-18 år...
Jag och Aki åt suchi med Thirzas värdföräldrar innan dansen. De var snälla och gick ut och åt med oss, trots att ingen av oss var deras värddotter. De tyckte att vi skulle få uppleva en fin middag innan homecomming trots allt. Det pågick bråk med min värdmamma under denna kväll så jag fick inte gå på någon efterfest. 
Det var en kul kväll trots allt minns jag. Det var skönt att komma bort lite från allt hemma.
Detta var en liten sammanfattning av mitt homecomming. Synd dock att killen jag skulle gå med hade flyttat så jag inte hade någon date. Men jag var så glad ändå så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar