måndag 16 december 2013

Bilden igen

Nu händer det igen. Min bildlärare tror på mig något så fantastiskt! Tack vare henne kan jag nu komma in i en bildklass (hennes bildklass) även nästa läsår, trots att det inte gick. Hon gick över skolans regler för att få ha mig ett halvår till. Hon la ett exemplar av alla art-tidningar i mina händer och sa "Merry Christmas Frida". Nästa termin ska jag nu ha privatlektioner med henne. Jag dog lite inombords när hon sa det. Jag ska va med i en klass som inte alls är på samma "page" som jag. Hon ska alltså ge mig privata uppgifter i klassen och ha dem som en klass, separat från mig. Jag är så stolt.

Jag berättade för henne att jag aldrig känt såhär förut. Att någon lärare aldrig gett mig uppmärksamhet såhär förut. då svarade hon:
"Well, I think that's crazy because you really stand out Frida."

Tack för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar