onsdag 19 februari 2014

och jag ler

Basketlaget...



De är ju ändå för sköna!


Idag  signade vi senior-plancher. Där man skriver typ lycka till osv. Såhär kunde det  se ut:

Hängde lite innan match  med Kayla och Taylor.



 Nästan alla tjejerna kom med på bilden. Bättre bild kommer. Denna sitter alltså upp i skolan för vår skola vann mot våra rival-fiender, Benton. Känns lite kut att jag fick vara med och sitter nu officiellt uppe på skolans vägg.




Annars har det varit många soliga dagar. Här om dagen satt jag ute i solen i bara linne och shorts och svettades lite. Solen sken så starkt så jag faktiskt fick linje och brände mig lite lite.
 Har haft sleepover med hanna och alexix, och Steffie såklart, detvar fruktansvärt kul! Chokladdoppade jordgubbar till frukost. Alexis alla hjärtans dags leftovers. Så kan det gå när man har en gullig pojkvän.




Jag och Steffie tog morgon starbucks kaffet utomhus en solig morgon under en filt. Mycket mysigt.





Nu när jag har min te sil kan jag äntligen dricka mitt efterlängtade chai te. Och det är lika underbart som jag minns det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar