onsdag 19 februari 2014

Frida

Den artonde februari var det min namnsdag. Den var väldigt lyckad! Det börjar med att jag vaknar och har fått gratulationer på facebook och snapchat, en del kom faktiskt ihåg, vad glad jag blev!
Och mamma och pappa skickade en liten grattis-bild på facebookchatten.


Jag hade satt klockan på lite extra tidigt så att jag kunde ha tid att öppna paketet min familj skicka.


Verkligen underbara presenter! Jag fick ett kort linne från Agnes, en traditional muminmugg från pappa (tack pappis, drack ur den idag), lakrits i massor, body butter från The body shop av Matilda och brev från alla, till och med från Anton, Agnes pojkvän. Haha
Det betyder så mycket! Lästa och grät lite där på morgonen.


Speciellt Wilmas teckning och brev gjorde mig så glad! Det värmde så i hjärtat! Min lilla bästis och minigris.

Och tack mamma för tofflorna, de var så mysiga!


Och surprise, dessa döskallar jag inte ätit på två år kom med i paketet. Jag skrek lite när jag såg det. En gammal favorit, helt klart en klassiker.


Tröjan var uppskattad också, även fast jag är lite för blek för den nu i vinter.

Fler gratulationer kom under dagen, här är några av dom.




När jag kommer till köket väntar en liten present från Amanda och Tim där på mig. Jag fick ett kort och kuvert och brevpapper med namnet Frida i rödglittriga bokstäver på.



När jag kom till omklädningsrummet väntade denna på mig sent efter alla hjärtans dag från en tjej i laget.


Hade med andra ord en väldigt bra namnsdag, oväntat bra faktiskt!


För er som inte gör det, så lägger jag ut mycket bilder på instagram, om ni är intresserade av att följa. Jag heter "fridablock".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar