tisdag 4 mars 2014

ord

saker som har sagts som gjort mig glad:

"Frida, she's really a free spirit"
-Tim

Kille från basket laget går förbi mig och säger hej. Springer sedan till sina kompisar tre meter framför
"That was the first time I talked to that girl! Did y'all see that!?"
haha jag tyckte det var lite kul!

Kille kommer fram till mig och mina vänner på lunchen och vi börjar prata.
"So, you are the other exchangestudent from Sweden?"
haha, var ju lite konstigt att höra men fick mig ändå att känna mig lite famous när den ände han hört talas om var den från Sverige.

Efter att jag lagt ut texten om att jag vill kunna öppna upp mig som Matt Corby och sjunga från själen...
"Jag har hört dig sjunga så Frida"
-mamma

människor som säger fina eller roliga saker kan vara det bästa som finns. Mina vänner och min familj säger fina saker till mig dagligen och det finns inga bättre människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar