måndag 24 mars 2014

get better, get stronger

Har aldrig rickigt brytt mig så mycket om att vara i perfekt form. Men känner att det är dags nu. Eftersom basketen är mera basic och jag kan mer nu så är jag med på allt. Jag tränar minst fem gånger i veckan de senaste veckorna och jag börjar redan se och känna resultat. Jag orkar mer och blir bättre på basket såklart. Har börjat ta fler och fler springturer än förut och senast igår var jag ute och sprang och dubblade då distansen jag sprungit gången innan den. Jag har blivit mycket starkare och jag gillar verkligen att träna, även fast coach träningspass är de jobbigaste jag antagligen någonsin tagit mig igenom.
TRÄNING ger färdighet.





Egentligen allt jag kan göra med musik i öronen kan jag tycka om. Om jag springer så stör det mig inte, så länge jag har ljud i lurarna. Finns inget bättre än musik!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar